Pytania dotyczące zamówień
- Odpowiedzi na podstawowe pytania:
- Jaki jest adres sklepu stacjonarnego?
- Dokładny adres to :
- SKLEP ZEGARKI TIMEGROUP.PL
- ul. Piłsudskiego 11
63-900 Rawicz , - tel; +48 607-317-792
- Pon-Pt do 10 do 17, Sobota 10-13
- Jaki jest numer konta sklepu?
Numer konta bankowego zostanie wysłany do Państwa automatycznie
mBank 17 1140 2004 0000 3502 6038 8843 -
Czy ceny można negocjować?
-
Znaczna większość z oferowanych produktów posiada najniższe ceny detaliczne w Polsce uzyskanie jeszcze jeszcze niższych cen może być trudne.
-
Czy sprzedawane towary są nowe;
-
Tak, Wszystkie oferowane towary w naszym sklepie są fabrycznie nowe!
-
Czy zegarki są na 100% oryginalne;
-
Wszystkie sprzedawane przez nasz sklep zegarki są oryginalne, pochodzą bezpośrednio od autoryzowanych dystrybutorów Casio, Timex i Seiko
- Jaki jest termin dostaw towarów ze sklepu?
- Termin dostawy uzależniony jest od pory zamówienia towaru. W dni robocze
jest to zwykle mniej niż 24 godziny licząc od chwili potwierdzenia zamówienia
przez kupującego. - Jaki jest koszt wysyłki towaru?
- Koszty wysyłki towaru zależą od wybranej formy dostawy:
-
- dostawca
- forma przesyłki
- cena
Paczkomaty
Płatność z góry - 11 zł
- Kurier
- - płatność z góry
- 10 zł
- - płatność przy odbiorze
12 zł
- W jaki sposób zapłacę za moje zamówienie?
- Dostępne opcje zapłaty za towar :
a) gotówką w sklepie . 63-900 Rawicz ul. Piłsudskiego 11
b) przy odbiorze czyli - pobranie
c) przelew bankowy mBank lub przelew elektroniczny PRZELEWY24
- Na czym polega pobranie
- Pobranie to płatność za towar wraz z kosztami przesyłki dokonywana podczas odbioru towaru kurierowi .
- Na czym polega płatność przelew
- Klient ma możliwość dokonania zapłaty za wybrane towary przelewem bankowym.